Orderannulering

Van gedachten veranderen over een bestelling? Hier lees je hoe:

Hoe lang heb ik om mijn bestelling te annuleren?
Je kunt je bestelling binnen 24 uur annuleren terwijl deze nog in behandeling is. Als er 24 uur voorbij zijn, kunnen we je bestelling niet annuleren.

Hoe annuleer ik een bestelling?
Je hebt 24 uur de tijd om je bestelling te annuleren via de link in je bevestigingsmail. Zoek naar het gedeelte "Van gedachten veranderd?". Als er meer dan 24 uur zijn verstreken, stuur ons dan een e-mail op support@gleamy.nl en we zullen zien wat we kunnen doen.

Ik heb per ongeluk mijn bestelling geannuleerd, kan ik dit ongedaan maken?
Als je per ongeluk hebt geannuleerd en je je bestelling nog steeds wilt, kun je het beste een nieuwe bestelling plaatsen. Heb je vragen? Stuur een e-mail naar support@gleamy.nl - we zijn er om je te helpen.

Hoe weet ik of mijn annulering is gelukt?
Zodra je via de e-maillink hebt geannuleerd, ontvang je een bevestigingsmail. Als je deze niet ontvangt, neem dan contact met ons op via support@gleamy.nl en vermeld je oorspronkelijke #Ordernummer.

Kun je de annuleringsoptie niet vinden?
Als je de annuleringslink niet kunt vinden, maak je dan geen zorgen. Stuur gewoon zo snel mogelijk een e-mail naar support@gleamy.nl met je #Bestelnummer en het verzoek om te annuleren of te wijzigen.

Heb je meer vragen? We zijn er voor je:

E-mail: support@gleamy.nl


Telefoon: +3197010268145


Openingstijden: Ma t/m za, 7.00 - 17.00 uur.