Veelgestelde vragen

check_box

Hoe kan ik contact opnemen met Gleamy?

Neem contact met ons op via support@gleamy.nl, of bel ons op:+3197010268145

Openingstijden: Ma t/m za, 7.00 - 17.00 uur.

check_box

Waarheen verzenden jullie?

We verzenden alleen naar Nederland.

check_box

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Wijzigingen of annuleringen moeten binnen 24 uur na het plaatsen van je bestelling worden doorgegeven. Verzoeken die na deze termijn worden ingediend, kunnen helaas niet worden gehonoreerd.

check_box

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

De verwerking van je bestelling neemt 1 tot 2 werkdagen in beslag voor verzending. Zodra je artikel(en) zijn verzonden, is de geschatte levertijd: 4-8 dagen.

check_box

Welke betalingsmethoden accepteert u?

Je kunt kiezen uit verschillende opties, waaronder Visa, UnionPay, Shop Pay, iDEAL, Mastercard, Maestro, Google Pay, Apple Pay en American Express.

check_box

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Neem contact met ons op via support@gleamy.nl om de retourprocedure te starten.

check_box

Wat moet ik doen als de artikelen die ik heb ontvangen defect, onjuist of beschadigd zijn?

Neem contact met ons op als je onjuiste, ontbrekende of defecte artikelen hebt ontvangen. Vermeld bij ontvangst van je pakket je bestelnummer, foto's van het artikel of de artikelen en alle gerelateerde referenties. We zullen ons uiterste best doen om je zaak zo snel mogelijk op te lossen.

check_box

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Restituties worden teruggestort op je oorspronkelijke betaalwijze. Voor betalingen met een creditcard of bankpas wordt de restitutie binnen 30 werkdagen na ontvangst van het geretourneerde artikel of het annuleringsverzoek overgemaakt aan de bank die de kaart heeft uitgegeven. Als je vragen hebt over het boeken van het tegoed, kun je contact opnemen met de bank die het tegoed heeft uitgegeven. Als het tegoed voor je retourzending nog niet is geboekt, raden we je aan contact op te nemen met je bank of creditcardmaatschappij, omdat het even kan duren voordat het tegoed op je rekening staat.

check_box

Wat als ik mijn bestelling niet ontvang?

Als je je bestelling niet binnen 20 dagen na verzending hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via support@gleamy.nl.